14-10-2016, Harlingen

Achter de schermen werd er al een tijdje hard gewerkt aan de nieuwe website in samenwerking met BWH Ontwerpers. Afgelopen week is de site ook daadwerkelijk live gegaan.

6 speerpunten
Onze 6 speerpunten staan hierop centraal en deze vormen van dienstverlening worden dan ook kort en bondig omschreven en toegelicht:

Doelgroep
Prosoft bedient klanten in het midden- en kleinbedrijf. Geïnteresseerden kunnen snel en eenvoudig contact leggen met Prosoft. Vragen komen direct binnen bij de juiste personen in ons backoffice systeem. Hierdoor kunnen we snel en efficiënt inspelen op de wensen van onze klanten en ze van de juiste informatie voorzien.

Begrijpelijke taal
Geen uitgebreide technische verhalen, maar in begrijpelijke bewoordingen de onderwerpen aansnijden waar iedere organisatie op ICT gebied mee te maken heeft. De techniek ontwikkelt zich in een razend tempo om ons heen. Prosoft ICT vindt het belangrijk om constant mee te veranderen en onze klanten bewust te maken van de mogelijkheden maar ook de gevaren, die de ontwikkelingen met zich mee brengen. Goede voorlichting en advies in de taal van de klant is waar onze medewerkers voor staan.

Proactief
We vinden het proactief onderhouden van de relatie met onze klanten belangrijk en wie kun je dan beter vragen om een reactie dan je eigen klanten. De oplossing, de ‘Return On Investment’ en de serviceverlening van Prosoft ICT services staan hierbij centraal. Ook binnen onze oplossingen zijn we problemen graag voor. Door de proactieve werkwijze waarbij monitoring en signalering leidend zijn, worden zaken al opgelost voordat ze de status van probleem of incident krijgen.

Contact
Ook geïnteresseerd in de mogelijkheden voor uw bedrijf? Neem contact op via www.prosoft.nl of bel ons op +31 517 41 41 54